
“Diksiyon, Etkili Konuşma, Hitabet” Yöneticilere
Satış Ekiplerine
Çağrı Merkezi Operatörlerine
Etkili bir iletişim; sadece bilgiye değil, doğru bir beden diline, etkili bir ifade gücüne ve duygusal kontrole bütün olarak sahip olmayı gerektirir.
Yöneticiler, satış ekipleri, çağrı merkezi operatörleri gibi kurumların yaptıkları işe özgü tüm departmanları için özel olarak içerikler hazırlanır.
Bu eğitimde amaçlanan; var olan birikimin, etkili iletişim teknikleri ile dinleyenlere iletilebilmesi için gerekli püf noktalarını öğretmek ve yapılacak uygulamalarla bu konuda yetkinliklerini geliştirmektir.
Eğitimsel Sahne Performansı
Firma yöneticilerinin katılımcı kitlesine vermek istediği ana mesajlar çerçevesinde, mizahi bir dille kurgulanan özel skeçler hazırlanır…
Saha Deneyimleme Eğitimi
Kurum çalışanlarının ve faaliyet gösterdiği sektörün ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda özel olarak örnek vakalar kurgulanır…
Sahne Akademisi Eğitimi
Bu eğitimde “Duygu ve Düşünce Koordinasyon Tekniği” kullanılarak çalışanların iş ve sosyal yaşamlarında girdikleri her türlü ortama…